MOTORS AUTOCARS

Qualitat integrada

L’ús de materials de gran qualitat, com l’acer de grafit compacte per als blocs de cilindre i culata, i l’exhaustiva integració de funcions, tenen com resultat una fiabilitat i una durabilitat excel·lents. El col·lector d’admissió, per exemple, està integrat en el cap del cilindre, mentre que el filtre d’oli, el termòstat d’oli i el refrigerador d’oli es combinen en un únic mòdul de lubricació d’oli. Gràcies al seu exclusiu sistema d’injecció intel·ligent i a l’ús del catalitzador SCR, el motor PACCAR satisfà les exigents normatives d’emissió de gasos Euro 4 i Euro 5, sense necessitat d’un filtre de partícules.

Els motors de 6 cilindres en línia amb sistema intel·ligent d’injecció de combustible d’alta pressió són més nets i proporcionen major potència i parell a règims baixos del motor.

Tots els motors PACCAR s’ha dissenyats per oferir els més alts estàndards d’economia, fiabilitat i durabilitat per satisfer als operadors, així com una còmoda potència que beneficia al conductor.

PR
  • Baixos costos per quilòmetre
  • Baix consum de combustible
  • Major vida útil
  • Intervals de servei més perllongats
  • Alta força de tracció fins i tot a poca velocitat
  • Alta fiabilitat
  • Alta durabilitat
  • Alt nivell de confort

Motor PACCAR PR

El motor de 6 cilindres en línia, 9,2 litres i 24 vàlvules es troba disponible amb tres configuracions de potència diferents: 183 kW (249 CV), 228 kW (310 CV) i 265 kW (360 CV). És un rang de potències provat per millorar el manteniment i el recanvi de peces (i la formació) en flotes d’autobusos de 12 metres i en configuracions articulades de 15, 18 i 24 metres.

Amb un diàmetre de cilindre i carrera del pistó de 118 i 140 mm respectivament, el motor PACCAR PR té 9,2 litres de cilindrada i utilitza una sèrie de tecnologies incloses en el nou motor de 12,9 litres PACCAR MX, tals com el sistema intel·ligent d’injecció de combustible d’alta pressió. De nou, s’obté com resultat un rendiment òptim del motor amb el nivell d’emissions de gasos de fuita nocius més baix possible.

Les vàlvules i seients de vàlvula estan fabricats amb els mateixos materials que el motor PACCAR MX, la qual cosa proporciona una fiabilitat i resistència al desgast i trencament encara major, reduint així els costos operatius.

Nom del motorPR-228PR-265
Potencia màxima228265
Rpm a potencia máx.22002200
Per màxim (Nm)12751450
Rpm a par màx.17001700

Informació generalMotors PR
Nºde cilindres i disposició de cilindres 6 en linea, vertical
Cicla 4-carreres
Diametre (mm)118
Carrera del pistó(dm) 140
Desplaçament de pistó(rpm)9,2
Aspiració Amb turboalimentador i intercooler
Régim a relantí600+/-25
Màx.Regim en el buit 2200 +/-25
Pes del motor en sec sol(kg)860
MX
  • Baixos costos per quilòmetre
  • Baix consum de combustible
  • Major vida útil
  • Intervals de servei més perllongats
  • Alta força de tracció fins i tot a poca velocitat
  • Alta fiabilitat
  • Alta durabilitat
  • Alt nivell de confort

Motor PACCAR MX

La sèrie de motors PACCAR MX de 12,9 litres compta amb un motor compacte de 6 cilindres en línia de pes baix i dimensions d’instal·lació reduïdes (1154 mm de llarg, 1150 mm d’alt i 789 mm d’ample).

Aquest motor diésel per a serveis pesats combina un excel·lent rendiment amb un reduït consum de combustible. Gràcies al seu singular sistema d’injecció intel·ligent i a l’ús del catalitzador, el nou motor PACCAR satisfà les exigents normatives d’emissió de gasos Euro 4 i Euro 5, sense necessitat d’instal·lar un filtre de partícules.

El motor PACCAR MX està disponible amb quatre configuracions de potència diferents: 265 kW (360 CV), 300 kW (410 CV), 340 kW (460 CV) i 375 kW (510 CV). Una gamma que satisfà la creixent demanda de potències més altes de motor, capacitat de conducció òptima en carretera, gran comoditat i seguretat. I és més que un repte per al sector pesat i de llargs recorreguts amb autocars de tres eixos de 13 i 15 metres i de dos pisos.

Nom del motor MX-265 MX-300 MX-340 MX-375
Potencia màxima 265 300 340 375
Rpm a potencia máx. 1900 1900 1900 1900
Per màxim (Nm) 1775 2000 2300 2500
Rpm a par màx. 1410 1410 1410 1410

Informació generalMotors MX
Nºde cilindres i disposició de cilindres 6 en linea, vertical
Cicla 4-carreres
Diametre (mm)130
Carrera del pistó(dm) 162
Desplaçament de pistó(rpm)12,9
Aspiració Amb turboalimentador i intercooler
Régim a relantí500+/-25
Màx.Regim en el buit 1900 +/-25
Pes del motor en sec sol(kg)1085
Back to Top